Bookmark and Share     Sitemap
Brovst Antenneforening

Bliv medlem af Brovst Antenneforening

Når du vælger tilslutning til Brovst Antenneforening, bliver du medlem af en velfungerende forening, som har net i Brovst, Halvrimmen, Ny Skovsgård og Skovsgård.

Du har indflydelse på alle beslutninger, herunder om din fremtidige forsyning med TV-kanaler, radiokanaler, bredbånd, telefoni o.s.v.

Her kan du læse mere om de gode betingelser som medlem.

Tilslutningsafgift:  0 kr. - gældende indtil 30.06.2024

Omfatter kabelføring over grunden og montering af første stik. Du skal selv nedgrave kablet på egen grund.

Pakkevalg:

Du kan vælge mellem 4 tv-pakker; Grundpakken, Mellempakken, Fuldpakken samt youSee Play– se hvad de omfatter i kanaloversigten.

Årligt kontingent:

For tv-pakker betales 2 x ½-årligt:

Grundpakken: 1.609,50 kr.
Mellempakken: 3.061,50 kr.
Mellempakken Bland Selv: 3.061,50 kr.
Fuldpakken: 3.899,00 kr.
Fuldpakken Bland Selv: 3.899,00 kr.
YouSee Play 10:1.551,25 kr.

For Bredbånd Only:
218,75 kr. pr. ½-år

Alle beløb er inkl. moms.

Bredbånd

Når du er tilsluttet Brovst Antenneforenings net, kan du tegne abonnement på Bredbånd via antennenettet.

Få mere at vide hos YouSee på tlf. 70 70 40 40  eller på YouSee's hjemmeside.

Telefoni

Når du har bredbånd via nettet, kan du også få telefoni, som sparer dig for mange penge. Betal fast pris 89 pr. måned og få bl.a. gratis samtaler til fastnettelefoner i Danmark.

Her kan du også få mere at vide hos YouSee på tlf. 70 70 40 40 eller på YouSee´s hjemmeside.

Der gøres opmærksom på, at de anførte tilbud er betinget af, at der allerede findes antennenet til den ønskede adresse.